ڈاونلوڈ

آن لائن مطالعہ

آن لائن مطالعہ
  • فروری
1990
ادارہ
آج کل مادہ پرستی کا غلبہ ہے۔ جس کی وجہ سے زندگی کی کامیابی اسے سمجھاجاتا ہے۔کہ دنیا میں زیادہ سے زیادہ آرام وآسائش حاصل ہوجائے۔اسی غرض سے اگر مرد ہر جائز وناجائز طریق سے دولت کی لوٹ کھسوٹ میں مصروف ہے۔ تو عورت ظاہر داری اور فیشن پرستی میں مگن نتیجتاً اخلاق وکردار کی تباہی کے ساتھ دل کی بستی ویران ہورہی ہے۔ایک طرف آفتوں اور بیماریوں میں روز افزوں اضافہ ہے۔ تو دوسری طرف فتنہ وفساد اورقتل وغارت کی گرم بازاری۔
  • فروری
1990
صدیق حسن خان
مسائل آمین:

سورۃ فاتحہ پڑھنے کے بعد آمین کہنا مشروع ومستحب ہے۔آمین کے معنیٰ ہیں"اے اللہ ہم سے قبول کر" اس دعا کو منزل مقصودتک پہنچا۔وائل بن حجر رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے جب"ولاالضالین" کہا،تو میں نے سُنا کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے "آمین کہی۔اور آواز لمبی کی۔
  • فروری
1990
ثنااللہ مدنی
نام ونسب:

امام ابن جریرؒ کا مکمل نام ابوجعفر محمد بن جریر بن یزید ابن کثیر غالب طبری ہے۔

جائے پیدائش:
  • فروری
1990
محمد دین قاسمی
قرآن کریم کی روشنی میں!

آج سے تقریباً چھ سال قبل شہید صدرضیاء الحق کے دور میں ،خواتین کی عدالتی شہادت کے موضوع پر دو گروہ خم ٹھونک کر ایک دوسرے کے مقابل آگئے تھے۔ایک گروہ ان علمائے امت پر مشتمل تھا جن کا مؤقف یہ ہے کہ شہادت کے چار درجے ہیں،بعض میں عورت کی شہادت مقبول ہے اور بعض میں مقبول نہیں ہے۔اور جہاں مقبول ہے وہاں بھی بعض شرائط کی پابندی لازم ہے۔اس کی تفصیل درج ذیل ہے۔
  • فروری
1990
عبدالرحمن عاجز
الٰہی وہ بصیرت ویدہ دل کو عطا کردے
جو شب کو روز روشن آگہی کو رہنما کردے
مجھےکچھ اسطرح ساغر کشی صبر ورضا کردے
  • فروری
1990
شبیر احمد منصوری
انبیاء ورسل علیہم السلام توحید،رسالت،آخرت پر ایمان اور بندگی رب کی دعوت لے کر آئے ہیں۔اللہ رب العزت کی یہ سنت ہے۔کہ اُس نے ہر دور میں مختلف امتوں کی طرف ا پنے پیغمبر بھیجے،تاکہ وہ لوگوں کو راہ ہدایت کی طرف بلائیں۔ان برگزیدہ ہستیوں کے سلسلے کی آ خری کڑی حضرت محمد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ہیں۔دیگر انبیاء کرام علیہم السلام کی طرح رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے بھی د نیاوی واخروی صداقتوں اور حقائق کولوگوں کے سامنے پیش کیا۔
  • فروری
1990
سعید مجتبیٰ سعیدی
نام کتاب۔دعوت واصلاح کے چند اہم اصول۔قرآن و حدیث کی روشنی میں۔

مصنف۔قاری نعیم الحق صاحب نعیم۔

قیمت۔15 رو پے