ڈاونلوڈ

آن لائن مطالعہ

آن لائن مطالعہ
  • جنوری
1985
اکرام اللہ ساجد
ریفرنڈم میں شاندار کامیابی کے بعد، اب پاکستان کے منتخب عوامی صدر جناب جنرل محمد ضیاءالحق کی ذمہ داریاں اطاعتِ شریعت کے سلسلہ میں پہلے سے بہت بڑھ گئی ہیں جنہیں نظر انداز کرنا ان کے لیے ناممکن نہ ہو گا۔ کیونکہ رنفرنڈم کی حمایتی مہم میں جو نعرہ سرِ فہرست رہا ہے، اور عوام کی اس میں دلچسپی اور جوش و خروش نے عین ریفرنڈم کے دن جو رنگ اختیار کیا ہے، وہ مطالبہ اقامتِ دین اسلام کے سوا اور کچھ نہیں۔
  • جنوری
1985
عبدالرحمن عاجز
حسیں دنیا ہے اور دل ناتواں ہے
الہی کتنا مشکل امتحاں ہے
کسے آواز دوں راہِ فنا میں
  • جنوری
1985
عبدالمجیب
جب سے پاکستان میں اقامتِ دین کا موجودہ عمل ہوا ہے، اس وقت سے ہمارے چند دانشور ایک الجھن اور خلجان میں مبتلا ہیں۔ ان کی ذہنی پریشانی یہ ہے کہ وہ ایک طرف تو اسلام سے محبت کرتے ہیں اور دوسری طرف معاصر فکر و فلسفہ سے بھی متاثر ہیں۔۔۔اسلام سے تعلقِ خاطر رکھنے کے باوجود عصرِ جدید کے نظریات و نطامہائے حیات اور مغربی تہذیب و تمدن سے ترک، تعلق آسان کام نہیں ہے۔ اور اسی کشمکش میں وہ آج کل اپنے آپ کو ایک دوراہے پر کھڑا پاتے ہیں۔
  • جنوری
1985
عبدالرحمن کیلانی
قبر کے عام مفہوم پر عثمانی صاحب کے اعتراضات:

قبر سے مراد یہ زمینی گڑھا لینے پر عثمانی صاحب اور اسی طرح موجودہ دور کے بعض دیگر لوگوں کو مندرجہ ذیل قسم کے اعتراضات ہیں۔

1۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ہے کہ قبر یا تو جنت کے باغوں میں سے ایک باغیچہ ہوتا ہے یا جہنم کے گڑھوں میں سے ایک گڑھا
  • جنوری
1985
اسرار احمد سہاروی
تیرے دیوانے جو طیبہ کی جناں سے گزرے
روحِ بیتاب پکاری "یہ کہاں سے گزرے"
منزلِ شوق میں ہم سود و زیاں سے گزرے
  • جنوری
1985
عنایت اللہ وارثی
خدا کاشکر جو حکمتوں کاالہام کرنےوالا اور نعمتیں بخشنے والا ہے۔ اور صلوۃ وسلام ہو عرب وعجم کےسردار پر اورآپ کےاصحابہ پر امابعد فقیر اللہ عفی عنہ یہ چند کلمات پیش کرتا ہےجن سے میں اپنے احباب اوراولاد کووصیت کررہاہوں۔اس تحریر کاکانام میں مقالہ وصیت فی النصحیۃ ولوصیۃ تجویز کیا ہے۔ خدا کافی ہے اوربہتر کارساز ہےوہی سیدھی راہ کی طرف راہنمائی کرنےوالا ہا۔
  • جنوری
1985
عبدالرشید عراقی
حضرت الامام السید مولانا عبدالجبار غزنوی رحمۃ اللہ علیہ (م 1331ھ)

1268ھ میں غزنوی میں پیدا ہوئے۔ ابتدائی تعلیم اپنے بھائی مولانا محمد بن عبداللہ غزنوی رحمۃ اللہ علیہ (م 1293ھ) اور مولانا احمد بن عبداللہ غزنوی رحمۃ اللہ علیہ سے حاصل کی۔ اس کے بعد دہلی تشریف لے گئے اور شیخ الکل حضرت مولانا سید محمد نذیر حسین محدث دہلوی رحمۃ اللہ علیہ (م 1320ھ) سے حدیث کی سند حاصل کی۔
  • جنوری
1985
اکرام اللہ ساجد
نام کتاب: شرف المسلم

تالیف: الدکتور محمد اسحاق (مدینہ منورہ)

ضخامت: 108 صفحات
  • جنوری
1985
تابش مہدی
آئینہ رو برو کیجئے
پھر کوئی نقد فرمائیے
اک ذرا سی خوشی کے لیے