ڈاونلوڈ

آن لائن مطالعہ

آن لائن مطالعہ
  • جولائی
1982
ادارہ
یہ ایک تلخ حقیقت ہے کہ پاکستان میں جب بھی طرز حکومت کاسوال زیر بحث آتا ہے توبراہ راست کتاب وسنت میں غور کرنے کی بجائے عموما دنیا میں جونظام رائج ہیں ان میں سے کسی ایک کو کھینچ تان کر مسلمان بنانےکی کوشش کی جاتی ہے۔اس دور کے دو مشہور نطام جمہوریت اورآمریت ہیں۔چناں چہ جہاں اکثر مسلمانوں کی کوششین جمہوریت کو مشرف بہ اسلام کرنے میں صرف ہوتی وہاں بعض من چلے امریت کو اسلام کی مطابق قرار دے ڈالتےہیں.
  • جولائی
1982
عزیز زبیدی
1۔حدیث علم حاصل کر وخواہ چین سےملے کی تحقیق

2۔باطنیوں کےعقائد واعمال کاشرعی حکم

................................................

خواجہ عبدالحمید صاحب بٹ لودھراں سےلکھتے ہیں:
  • جولائی
1982
ناصر الدین البانی
سید قطب طانقطہ نظر:

اخیر میں اسلامی دعوت کےبعض علمبرداروں کواس مسئلہ میں تنبیہ ہوا وہ ہیں استاذ کبیر سید قطب ﷫ موصوف نےجیل میں قرآنی فرید(1) یعنی ایک بےنظیر قرآنی گروہ کےزیر عنوان یہ بتلانے کی بعد کہ اس قرآن کی دعوت نےپوری اسلامی تاریخ بلکہ پوری انسانی تاریخ میں ایک ایسی بےنظیر اورممتاز نسل کوتیار کیا ہے
  • جولائی
1982
حبیب الرحمن الٰہی
میرے یہ مضمون لکھنے کامحرک یوسف سلیم چشتی صاحب کاوہ مضمون ہےےجو ہندوسان میں بھگتی تحریک کےنامسے اکتوبر سن 1980 کےمیثاق میں شائع ہوا تھا۔اس مضمون میں چشتیوں صاحب نے یہ ثابت کرنے کی کوشش کی ہے کہ ہندوستان میں اسلام صرف صوفیوں اورچشتیوں نےپھیلایا ہےاورعلماء میں ذوق تبلیغ سرے ہی سے موجود نہ تھا۔چشتی صاحب نے صوفیوں کی اللہ کےدین کےخلاف کار گزاری کوعلماء کےسرتھوپ کر ان کی بڑی تحقیر کی ہے ۔
  • جولائی
1982
طالب ہاشمی
سیدنا حضرت ابو سعید بن صمہ خزرج کےمعزز ترین خاندان نجار سے ہیں ۔نسب نامہ یہ ہے۔

حارث بن صمہ بن عمروبن عتیک بن عمرو بن عامر(مبذول) بن مالک بن نجار۔

ہجرت نبوی سےقبل ہی ان کی فطرت سعید انہیں توحید کی طرف مائل کردیا ہےاورسن 11ہجری سے 13 نبوت کےدرمیان کسی وقت حلقہ بگوش اسلام ہوگئے ۔