ڈاونلوڈ

آن لائن مطالعہ

آن لائن مطالعہ
  • جولائی
2011
حسن مدنی
دورِ حاضر كا میڈیا بڑا طاقتور ہے۔ یوں تو اسے ریاست کا چوتھا ستون قرار دیا جاتا ہے لیکن اگرحکومت ِوقت کے مقابل آجائے تو اپنی قوت کے بل بوتے پر اُسے بھی جھکنے مجبور کردیتا ہے۔وہ عوام جنہیں جمہوری نظام میں ریاست کاحاکم باور کیا جاتاہے، دراصل ان عوام کے رجحانات کی تشکیل اور ان کی آرا کی زبان یہی میڈیا بنتا ہے اور اس ناطے عوام پر بھی حکومت کرتا ہے اور ان کا نفسِ ناطقہ بھی ہے۔
  • جولائی
2011
فاروق رفیع
احادیثِ نبویہؑ کی روشنی میں
اللہ مالک الملک اپنی تمام مخلوقات پر بالعموم اور انسانوں پر بالخصوص بڑا ہی مہربان اور نہایت شفیق ہے ۔ اس ذاتِ مقدسہ نے انسانی زندگی کا کوئی پہلو تشنہ نہیں چھوڑا جس میں انسان کی خیر خواہی اور ہمدردی موجود نہ ہو ۔
  • جولائی
2011
مریم مدنی
غضب کی تعریف
یہ غضب، یغضب غضباً سے مصدر ہے ۔ کہا جاتا ہے رجل غضبان اور امرأة غضبي۔(لیکچرار ایف جی پوسٹ گریجویٹ کالج ، راولپنڈی کینٹ.. سکالر پی ایچ ڈی، جامعہ کراچی)
  • جولائی
2011
اقبال کیلانی
اس میں کوئی شک نہیں کہ ہمارے برادر اسلامی ملک سعودی عرب کے لیے اوّلین باعثِ عزوشرف حرمین شریفین ہی ہیں ، لیکن اس کے علاوہ بھی بہت سی خوبیاں سعودی عرب کی دیگر اسلامی ممالک کے مقابلے میں امتیازی مقام عطا کرتی ہیں ۔
(1)اسلامی تعلیمات کی ابتدا عقیدۂ توحید سے ہوتی ہے آج پوری دنیا اسلام میں سعودی عرب جس طرح قولی اور فعلی ہر دو اعتبار سے عقیدۂ توحید کی شہادت دے رہا ہے ، کوئی دوسرا سلامی ملک اس کی مثال پیش نہیں کر سکتا ۔
  • جولائی
2011
عطاء اللہ صدیقی
(القاعدہ کے خلاف امریکی فردِ جرم پر ایک نظر)
اسلام اور عیسائیت اگرچہ الہامی مذاہب ہیں ،مگر گزشتہ چودہ صدیوں میں اسلامی مشرق اور مسیحی مغرب کے درمیان بالواسطہ اور براہِ راست کشمکش ، باہم پیکار اور تصادم کی فضا قائم رہی ہے ۔
  • جولائی
2011
یوسف انور
حضرت حافظ محمد اسماعیل روپڑی کو ا س جہان ِ فانی سے رحلت کئے ہوئے نصف ہونے کو ہے مگر معلوم ایساہوتا ہے کہ
ابھی ا س راہ سے گیا ہے کوئی   کہے دیتی ہے شوخی نقش پاکی!
مرکزی جامع مسجد اہلحدیث امین پور بازار ، جامع مبارک اہلحدیث منٹگمری بازار میں ان کے خطبات جمعہ اور چوک گھنٹہ گھر و دھوبی گھاٹ کے میدان میں ان کی تقریریں اور برسوں پر پھیلی ہوئی کتنی ہی بھولی بسری غیر مربوط یادین میری آنکھوں گرد ش کر رہی ہیں ۔
  • جولائی
2011
حافظ محمد عبدالاعلیٰ درانی
نام کتاب : مولانا عبدالغفار حسن ( حیات و خدمات)
تالیف و ترتیب: ڈاکٹر صہیب حسن (لندن) ڈاکٹرسہیل حسن(سلام آباد)
صفحات : 200