ڈاونلوڈ

آن لائن مطالعہ

آن لائن مطالعہ
  • اکتوبر
1976
ادارہ
ملتِ اسلامیہ ایک ایسے طرزِ معاشرت اور اسلوب زندگی کی حامل جماعت کا نام ہے جس کا سرچشمہ اور ماخذ کتاب و سنت ہے جواپنے مزاج کے اعتبار سے مہدی بھی ہے اور ہادی بھی، یعنی وہ صراط مستقیم پرفائز بھی ہے اور اس کی داعی بھی۔ اور یہ اس وقت تک ممکن نہیں ہے جب تک وہ کتاب و سنت کی تعلیمات اور علم و عمل سے باخبر نہ ہو۔
  • اکتوبر
1976
عزیز زبیدی
﴿انا بلونھم کما بلونا اصحٰب الجنۃ اذ اقسموا لیصر منھا مصبحین ولا یستثنون ۔ فطاف علیھا طآئف من ربک وھم نائمون ۔ فاصبحت کالصریم۔ فتنا دوا مصبحین ان اغدوا علی حرثکم ان کنتم صارمین۔ فانطلقوا وھم یتخافتون۔ ان لایدخلنا الیوم علیکم مسکین۔ وغداوا علی حرد قدرین فامان راوھا قالوا انا لضالون۔ بل نحن محرومون۔ قال اوسطھم الم اقل لکم لولا تسبحون۔ قالوا سبحٰن ربنا انا کنا ظلمین۔ فاقبل بعضھم علی بعض یتلا ومون۔ قالوا یویلنا انا کنا طغین۔ عسیٰ ربنا ان یبدلنا خیرا منھا انا الی ربنا راغبون۔کذلک العذاب والعذاب الاخرۃ اکبر لوکانوا یعلمون﴾ (پ29۔ القلم ع1)
  • اکتوبر
1976
عزیز زبیدی
بدلوگوں کی خوشحالی: عن ابی ہریرۃ رضی اللہ تعالیٰ عنہ قال: قال رسول اللہ صلی اللہ تعالیٰ علیہ وآلہ وسلم : لا تغبطن فاجرا بنعمۃ فاک لاتدری ما ھولاق بعد موتہ ان لہ عنداللہ قاتلا لا یموت یعنی النار (مشکوٰۃ بحوالہ شرح السنۃ)

''فرمایا: کسی فاسق فاجر کی خوشحالی پر رشک نہ کیجئے! کیونکہ آپ نہیں جانتے مرنے کے بعد اس کا کیا حشر ہونے والا ہے،یقین کیجئے: اس کےلیے اللہ کے پاس ایک غیر فانی عذاب ہے یعنی دوزخ۔''
  • اکتوبر
1976
عزیز زبیدی
سٹلائٹ ٹاؤن جھنگ سے انصاری صاحب لکھتے ہیں کہ:

جھنگ میں جماعت اہل حدیث کے ایک بزرگ نے یہ مسئلہ بیان کیا ہے کہ عام لوگوں میں جو یہ بات مشہو رہے کہ پہلے لوگ انبیاء کو قتل کردیتے تھے قطعی طور پر غلط ہے کیونکہ کوئی بھی نبی قتل نہیں ہوا ہے
  • اکتوبر
1976
راحت نسیم سوہدروی
کس درد سے کی خدمت اسلام بخاری          ملت ہے تیری خادم بے دام بخاری
توجامع اقوال رسول عربی ہے         اس نام سے ہے زندہ تیرا نام بخاری
آیاہے تیرا نام بھی نام نبی ؐکے ساتھ       ہے تجھ پر یہ اللہ کا انعام بخاری
  • اکتوبر
1976
محمد سلیمان اظہر
ان دنوں بدقسمتی سے ہمارے ملک میں یہ ناخوشگوار بحث چل نکلی ہے کہ وہابی (نجدی) یا اہلحدیث کی اقتداء میں حنفی خصوصاً بریلوی نماز پرھ سکتے ہیں یا نہیں۔ اگر کوئی پڑھ لے تو اس کی نماز ہوجاتی ہے یا نہیں۔ حرمین شریفین کے عالی قدر اماموں کی پاکستان میں آمد اور عوام کی طرف سے ان کی بے پناہ پذیراوی سے بوکھلا کر ہمارے کرم فرماؤں نے یہ بحث شروع کررکھی ہے اور فتویٰ بازی کا بازار گرم ہے۔
  • اکتوبر
1976
عزیز زبیدی
علوم القرآن اور اصول تفسیر : مولانا محمد تقی عثمانی

صفحات : 510

قیمت : 27 روپے

پتہ : مکتبہ دارالعلوم۔ کراچی نمبر 14