• جنوری
1989
اسعد گیلانی
رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کا برپا کردہ اسلامی انقلاب تاریخ میں منفرد حیثیت رکھتاہے۔عظیم کامیابی،ہمہ پہلو اصلاحات اور قلیل مدت میں سارے مراحل انقلاب کا طے ہو جانا بلاشبہ معجزانہ کامیابی ہے،اسلامی انقلاب کی اس حیرت انگیز کامیابی میں حضوراکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے معجزہ کردار کے ساتھ ایک دوسرا زبردست ہتھیار بھی شامل تھا۔یہ اللہ تعالیٰ کا کلام تھا۔قرآن پاک جو پے در پے اور موج در موج حضور صلی اللہ علیہ وسلم پر نازل ہورہا تھا۔
  • جنوری
  • فروری
1980
اسعد گیلانی
نا م            سید احمد 
والد کانام                   سید محمد عرفان            
تاریخ ولادت            6 صفر 1201ھ مطابق 29 نومبر 1786 ء بروز پیر 
مقام پیدائش             رائے بریلی، ہندوستان 
خاندان  کے ایک بزرگ شاہ علم اللہ اہل وعیال کے ساتھ سفر حجاز کی نیت سے اپنے وطن نصیر  آباد سے روانہ ہوئے ۔ لیکن رائے بریلی پہنچ کر ایک خدارسیدہ  بزرگ کے اصرار پر یہیں  قیام کیا ۔ اور پھر مستقل  آباد ہوگئے ۔
چار سال کی عمر میں مکتب میں بٹھائے گئے  ۔ لیکن طبعیت  کو تعلیم سے لگاؤ نہ تھا ۔ اس لیے  تین سال کی مسلسل کوشش کے بعد رواجی تعلیم چھوڑی  دی ۔ اس  دوران  میں فارسی عربی  تعلیم  اور قرآن مجید کی چند سورتیں یاد ہو سکیں اور دین کے ضروری مسائل سے بھی پوری طرح آگاہی ہوگئی ۔ کچھ  فارسی شعراء  کے پسندیدہ اشعار بھی یاد تھے ۔ چنانچہ  اپنی بعد کی زندگی  میں جب انہوں نے اپنے آپ کو اللہ کی راہ میں ڈال دیا تھا تو اکثر یہ اشعار زبان پر رہتے جو ان کے دل میں بھڑل کنے والے نصب العین کے عشق کا بہترین اظہار ہیں ۔
  • ستمبر
  • اکتوبر
1979
اسعد گیلانی
پورا نام : شاہ محمد اسماعیل

والد کا نام : شاہ عبدالغنی

مقام پیدائش : دھلی